Books

Bajky Barda Beedleho (J.K.Rowling)

listopadu 05, 2017 Unknown 0 Comments

Ačkoli jsem milovnice Harryho Pottera a miluju všechny filmové díly, musím se přiznat, že i přes to, že děsně ráda čtu a všechny knižní díly máme doma, nikdy jsem je nepřečetla. Ani jediný. Naopak, můj starší brácha je kdysi po jedné dostával k Vánocům a všechny je přečetl nejmíň třikrát a patří do té generace, které se na Harrym naučili pořádně číst (a jiné knížky do ruky skoro nikdy nevzal).

Já jsem se k tomu ale nikdy nedostala a upřímně mě to ani nelákalo. K čemu jsem se ale zcela náhodou dostala je kniha, která je se světem Harryho Pottera úzce spjatá a to jsou bajky Barda Beedleho. Jedná se o sbírku pěti kouzelnických pohádek, kterou v jednom díle dostane Hermiona od Albuse Brumbála.

Já jsem ji odposlouchala během jediného dne jako audioknihu a musím říct, že i tahle verze se mi hrozně moc líbila! Je namluvená velmi příjemným hlasem a umím si představit, že by to moc bavilo i děti, jelikož je jedná opravdu o originální a neokoukané pohádky.

Ke každé bajce je vždycky přidán komentář Albuse Brumbála, což můžeme shledat velmi zajímavým, ale za sebe mohu říci, že mě mnohem víc bavilo poslouchat bajku samotnou, než následný komentář k ní. Ale určitě to celé atmosféře přidá na důležitosti a hlavně vysvětlí celé poslání bajky, které je určené hlavně mladším čtenářům, aby si z toho něco odnesli a ponaučili se.

Takže pokud nemáte co číst a láká vás opět pohádkový kouzelnický svět a nebo třeba jako já chodíte pěšky do školy kolem 40 minut, můžete si bajky stáhnout jako audioknihu (uložto.cz) a můžete svůj záměr rozšířit na příbeh Králice Alice, o Skákajícím hrnci a nebo o jednom Mágovy, který měl chlupaté srdce.

Možná by to byl i dobrý tip na vánoční dárek pro milovníky Harryho Pottera, co říkáte?

Lucienne


0 komentářů:

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážím! :-)