Slavíte Halloween?

října 31, 2016 Unknown 2 Comments

Halloween
(Lucienne)
Je to svátek, který se u nás teprve zakotvuje, starší lidi ho neslaví, mladší jsou z něj nadšení. Jak to máte vy? 
Opravdu jsem žila v přesvědčení, že Halloween je u nás spíš jen taková sranda, než jsem viděla vyčerpávající video NotSoFunnyAny, která mě přesvědčila o tom, že je to svátek u nás více a více populární. Ještě víc jsem se v tomhle přesvědčení utvrdila, když jsem ve městě potkala "strašidelný autobus plný strašidel". Jednalo se o autobus pomalovaný halloweenskými motivy a v něm sedělo asi padesát lidí v převlecích, vycházeli do ulic a "strašili" kolemjdoucí, kteří se s nimi fotili a veselili.
A tak, abychom nebyli pozadu, vyřezali jsme si s přítelem aspoň tyhle dýně, aby u nás byla aspoň nějaká ta halloweenská atmosféra :-) 
Vydlabat si je můžete i vy, protože to není nic těžkého, je to vcelku sranda a večer, když do ní dáte svíčku a všude kolem je tma, to vypadá fakt nádherně! Jak vidíte, fantazii se meze nekladou. Já jsem se snažila o trochu strašidelnou dýni (ta vzadu) a můj přítel si spíš vytvořil takovýho kámoše do nepohody. Večer jsme je zapálili a obdivovali. 
Zajímalo by mě, jestli vy nějak Halloween slavíte, nebo jestli jste spíš pro tradičnější český svátek - dušičky. Napište mi to do komentářů a když přihodíte, jakou výzdobu doma děláte vy a pošlete mi na email readloveat@gmail.com nějaké pěkné fotky, třeba vydlabaných dýní, nebo jiné strašidelné výzdoby, ráda se na ně podívám a nechám se inspirovat na další rok!
S láskou, Lucienne 

2 komentáře:

  1. Super práce s dýněma! Já letos vyřezávala poprvé a slavila halloween vlastně taky poprvé - přece jenom se to v UK dost řeší :)

    Diary of M

    Krásný den, M.

    OdpovědětVymazat
  2. Dýně vypadají krásně, povedlo se vám to. :) A věřím, že to večer se zapálenou svíčkou muselo být parádní. :)
    Já Halloween neslavila zatím ještě nikdy. Ale taky sleduji, že se u nás slaví čím dál víc. U nás ve městě je skoro v každém klubu na ten den nějaká halloweenská akce, takže tam všichni chodí v maskách... a také tu jezdí autobus. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážím! :-)