Fitness

Osobní youtube trenéři (díl druhý)

října 05, 2017 Unknown 1 Comments


Jeližkož se článek "Osobní YouTube trenéři" stal nejčtenějším článkem na blogu, rozhodla jsem se, že vám přihodím pár dalších tipů na skvělé trenérky z youtube. Zase jsou to moji oblíbenci, na které nedám dopustit a podle kterých pravidelně cvičím.

FIT BY KIT

V tomhle momentě je Kit asi moje nejoblíbenější. Její videa mají pro mě ideální délku - 30 minut a jsou zvládnutelná - dá se s ní udržet krok a opravdu máte pocit, že vám to něco dalo. Určitě jí dejte šanci, nebudete litovat. 


FITNESS BLENDER


Cvičení s Kelly je moje srdcovka, protože s ní jsem všechny tyhle youtube workouty odstartovala. Má na kanále opravdu veliké množství videí, od začátečníků pro pokročilé. 

REBECCA LOUISE

Tahleta krásná blondýnka dokáže vaše tělo taky pěkně prohýbat! Její videa jsou sice kratší, ale opět si můžete vybrat z velkého množství a není problém cvičit třeba dvě za sebou. Rebecca vás navíc bude celou dobu podporovat a nenechá vás to vzdát.

Tak šup šup, do legín, kraťasů, triček či tepláků a cvičit! Ne jen pro krásu, ale hlavně pro zdraví a čistou mysl! :-)




1 komentář:

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážím! :-)