Nic nejde přes noc

  Rozhodla jsem se do toho jít znova. Cvičit. Vydržet.

Rozhodla jsem se do toho jít znova. Cvičit. Vydržet.
To rozhodnutí jsem začala uskutečňovat na začátku února. Ze začátku to šlo jako vždycky celkem dobře, člověk je celý nadšený, plný očekávání, každej den se dívá do zrcadla a hledá výsledky. Já ty výsledky hledám dva měsíce a pořád žádný nevidím.
Jsem demotivovaná. Cvičím pětkrát týdně. Běhám. Plavu. Posiluju. Jóguju. Kde můžu chodím po schodech. Pětkrát týdně, dva měsíce, hodinu denně svému tělu věnuju tu nejlepší péči jakou umím. Upravila jsem si jídelníček, odmítám sladký, dokonce jsem si přestala sladit kafe. Dokonce to kafe piju o dost míň, protože kofein prej není při cvičení to nejlepší. Hodně piju vodu a vyhýbám se alkoholu. A přesto, když jdu kolem toho zrcadla, nejsem spokojená.
Uvědomuju si, že tenhle problém má hodně lidí, kteří se snaží zhubnout, zpěvnit, najet na lepší životní styl. Co ale udělat v tomhle bodě, když nevidíme ty výsledky, který vidět chceme? Vzdát to? Tahle možnost se nabízí, tojo. Ale když to vzdáme, už vůbec tady není ta možnost dosáhnout toho, co chceme.
A tak jsem se rozhodla vést na blogu motivační články o cvičení, jídle a tak, abyste se motivovali vy a abych měla nějakou motivaci i já. A začneme hned teď! Pár motivačních tipů, proč u cvičení vydržet!

1) Byla by škoda se cvičením skončit, když už jste začali.Já například cvičím dva měsíce a kdybych
to teď zahodila a přestala, všechna ta dřina by byla pryč. Takže jedeme dál a výsledky se dostaví!
2) Ve chvíli kdy chcete skončit, si vzpomeňte, proč jste začali. Já jsem například začala, protože celkově nemám ráda svoje nohy. Ke zbytku těla jsou silnější (mám postavu hrušky), ale věřím, že když na nich budu makat, budou takový, jaký je chci mít. 
3) Když už jste unavení z toho všho posilování a je vám z toho na nic, naučte se odpočívat, ne to vzdávat. Dát si týden rest a pak znova začít není žádná ostuda. Místo běhání a dřepování můžete chodit na prochajdy, je to skvělá relaxace a přitom ten nepřirozenější pohyb pro naše tělo.
4) Naučte se na svým těle hledat to hezký a mít ho rádi. Já mám s tímhle bodem problém. Ale určitě se to nám všem časem podaří, když na tom budeme pracovat. 

Pokud i vy máte nějké nápady a motivační tipy, neváhejte se s námi o ně podělit do komentářů. Společně to zvládeneme. Každý krok dopředu nás posouvá dál. Stačí jen vydržet. 
 Makejte!
S láskou, Lucienne


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Já se zdravému stylu a pohybu venuju už několik let,zbožňuju pohyb a teďka už je to taková moje závislost koníček nebo jak to říct a jídlo miluju:) ale hubnout neznamená omezovat se, vyřadit veškeré cukry a tuky to je spatne, určitě není nic špatnýho na doprani, navíc pokud máš velký výdej musíš mít i velký příjem :)
    Lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážím! :-)