Dezerty,

Mangová smoothiebowl

září 24, 2018 Unknown 1 Comments

Když jsem asi před pěti lety objevila avokádo, myslela jsem si, že ho lze připravit jen na slano, jako pomazánku na chleba. Když jsem ale přišla na to, že z avokáda jde udělat velmi chutný krémový dezert. Kombinace avokáda, manga a banánu mě hodně baví a tahle krémová smoothiebowl je vždycky dobrý tip na snídani.


Ingredience:
2 porce

1 zralé avokádo
1 mango
1 banán
lžíce neslazeného kakaa
lžička skořice
2 lžíce ovesných vloček
půl hrnku vody nebo mléka dle výběru, já použila rýžovo-sójové
podle chuti sladidlo (javorový sirup, med)

Všechny ingredience vložím do mixéru a dohladka rozmixuju. Já osobně do smoothie žádné sladidlo navíc nepřidávám, banán a mango jsou zrovna dost sladké druhy ovoce, takže podle mě více cukru není potřeba.

Dozdobím čerstvým ovocem, popřípadě oříškovým máslem.

Dobrou chuť!
Lucienne


1 komentář:

  1. To je skvělý tip. :) Já tento měsíc vůbec poprvé vyzkoušela avokádo. Jen jsem ho rozmačkala a dochutila solí a pepřem. Určitě ale vyzkouším i na sladko. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážím! :-)